Właśnie skończyłam trzeci raz oglądać Dirty Dancing 2 ... Zakochałam się w tym filmie i muzyce ... Oczywiście nie przebija on tej pierwszej wersji, ale i tak jest świetny ..! <3
Kocham to jak oni tam tańczą .. Z resztą ja sama troszkę tańczę, ale to nie ten poziom ;D
Co do tańca znalazłam dwa na prawdę super filmiki z tańcem ( który z resztą miałam tańczyć, ale nie wyszło;c ) Mam nadzieje, że się spodobają ;>
http://www.youtube.com/watch?v=m0sF97s0l5M
http://www.youtube.com/watch?v=51S0CLUBi8k&feature=related
Pochwalę się tylko, że chłopak na pierwszym filmiku uczył mnie tańczyć ;D
I jak podoba się ?
Wczoraj urodziny na kręgielni i było meega ! No może poza jedną informacją o Marcello, która jednak później okazała się nieprawdą ;)
< Te jego oczy ... > Śliczne <3
Kilka fotek z obejrzanego wielokrotnie filmiku <3

A wam która wersja podoba się bardziej ? ;)
Kocham,
Bella

tej nie widziałam, ale pierwsza to klasyk ! ;d
OdpowiedzUsuńZapraszam do mnie ! ;]
pierwsza naj :)
OdpowiedzUsuńteż ostatnio oglądałam , bo leciało na cinemax. Fantastyczny film, jednak wydaje mi się że jedynka i tak lepsza. ;)
OdpowiedzUsuńPozdrawiam Patrycja.