No nareszcie budzi się nam słońce ! < yeach! >
W sumie miałam dzisiaj nie pisać .. Ale strasznie mi się nudzi ...;D Zauważyłam, że ostatnio dość popularne stają się warkocze. Pomysłów jest od groma ! Oto kilka propozycji ;)


Jak dla mnie super ! A wy jak myślicie ?
Dzisiaj w przypływie porannej energii ( koło godziny 10 ;D ) postanowiłam sobie potańczyć no i wpadłam na mega piosenki ! Sami oceńcie ;>
http://www.youtube.com/watch?v=k4xjSzOX6PM
http://www.youtube.com/watch?v=YVw7eJ0vGfM&feature=related
Mam do Was pytanie. Mianowicie, co myślicie o szybkich związkach ..? Czy jest to fair w stosunku do drugiej osoby ? Pewien chłopak - Max ( inne imię), do niedawna mój przyjaciel, umawia się z każdą dziewczyną z sąsiedniej klasy ... Niby nic takiego, ale JA nie chciałabym być kolejną " zdobyczą " ... Odpowiedzi w komentarzach !
PS: Zapraszam na blogi moich przyjaciółek, są na prawdę świetne !
http://blue-eyed-cindy.blogspot.com/
http://dzielnica-collright.blogspot.com/
http://pamietnik-blondynki.blogspot.com/2012/04/koto.html#comment-form
Całuje,
Bella <3
Dzięki ;)
OdpowiedzUsuńNicki Minaj <3.<3
OdpowiedzUsuńCo do tych szybkich związkach to uważam że to głupie. Po co chodzić z kimś AŻ 2 dni? -.-
OdpowiedzUsuńAaaaa, David Guetta <33
Cudowne :)
OdpowiedzUsuńZapraszam.
Lubię różnego rodzaju warkocze ; )
OdpowiedzUsuńWarkocze są prześliczne ;>
OdpowiedzUsuń