sobota, 7 kwietnia 2012

Święta !



Na początek Wszystkiego najlepsiejszego z okazji  świąt Wielkanocnych ! Już jutro będziemy mogli spróbować pysznych, kolorowych jajeczek, ( tych czekoladowych też ;)), Barszczu Białego, i babeczek ! 
Jeśli chodzi o babeczki to mogę się pochwalić ( straszna ze mnie chwalipięta ;D ), że właśnie wczoraj sama upiekłam ;) Czekoladowe i Pina Colada. ;]


           



                                             


                                                                                 


Kościółek mogę już uznać za zaliczony ;) 
A w tym kościółku miła niespodzianka, gdyż spotkałam Adama Zdrójkowskiego czyli Kubę Boskiego z bardzo lubianego serialu Rodzinka.pl ;)
Gdyby ktoś go nie kojarzył to proszę bardzo, oto jego zdjęcie : 



Adam Zdrójkowski 


















No więc Słońca moje !
 Jeszcze raz wszystkiego Naj, Naj, Naj i buziaczki ! ;** 
+ Kilka fotosów, dzisiaj wielkie gwiazdy ( kobietki ) ;]]




Audrey Hepburn 


Marilyn Monroe

Troszke nie w temacie, ale trudno ;D 
Całuje, 
Bella <3

10 komentarzy:

  1. ALE CI ZAZDROSZCZE ŻE SPOTKAŁAŚ ADAMA !
    Szkoda, że nie masz jakiegoś zdjęcia czy coś z nim :D
    Marginesem, mi się dzisiaj śniło że spotkałam Maćka (Tomka Boskiego) :D

    OdpowiedzUsuń
  2. UUUUU, ale ja go spotkałam w kościele ! Tam raczej zdjęć nie można robić xD A potem sobie poszedł ... ;c Ale jest mniejszy niż myślałam ... xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo! Myślę, że też będę tu do Ciebie wpadać :)
    Audrey Hepburn - uwielbiam. Moja największa miłość.
    Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie masz, że go spotkałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super blog :))
    + Zachęcam do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu ( do wygrania bon na wybrane buty)

    WESOŁYCH ŚWIĄT ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziekuje wszystkim I nawzajem ! ;*****

    OdpowiedzUsuń
  7. Wesołych Świąt :)
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń