niedziela, 8 kwietnia 2012

Alleluja !

I jak wam minął dzionek ? Co dobrego jedliście na śniadanie ? U mnie na początek był barszcz biały z jajeczkami i kiełbaską ;D , a potem reszta koszyczka, czyli różnego rodzaju wędliny, chlebek no i oczywiście babeczka ;D
Potem cały spędziłam na kanapie leżąc z pełnym brzuszkiem i oglądając różne filmy z rodzinką ;)
Następnie obiadek, ale trochę nietypowy bo pochodzi z kuchni azjatyckiej. A była to Tajska Zupa, w której w skład wchodzi między innymi mleko kokosowe, limonka, piersi z kurczaka, chili, trawa cytrynowa oraz galangal ( czyli suszony imbir ), natomiast na drugie danie był kurczak i sałatka, ale nie pamiętam z czym było, na pewno też przyrządzone po Tajsku ;D No a na koniec deser, którym był koktajl z jabłka, banana, malin, pomarańczy i jogurtu naturalnego ;) Aleee było dobre ;) Zdjęcia postaram się  wrzucić jutro, gdyż teraz nie bardzo mam jak ;/








Gashh, jaka tu jest wieka wanna ! <3 . <3 < zakochanie>.
Leżałam w niej godzinę ;D
A jutro jest ... Lany poniedziałek ! Hahaha ! Mi się nie uda nic wymyślić ( no chyba ze brat ;D ), ale Wy piszcie czy macie jakieś tajne plany dotyczące tego " wyjątkowego " dnia ;)) I oczywiście co dobrego dzisiaj jedliście ! No może poza czekoladowymi jajeczkami ;pp




Aha ! I podam Wam kilka linków do mega śmiesznych filmików z których śmiała się cała moja rodzinka ;))




 http://www.youtube.com/watch?v=CqCgVBLX8Ag


http://www.youtube.com/watch?v=_CjPTb20Gx4


http://www.youtube.com/watch?v=dsUtm7OvW8Y




+ Kilka fotek ;)
Dzisiaj tatooo, nie wiem czemu, ale jakoś tak mnie na nie wzięło ;]































































Całuję, 
       Bella <3

9 komentarzy: