piątek, 4 maja 2012

Wielki Powrót !

Na początek chciałabym Ws bardo przeprosić, że długo się nie odzywałam ... Ale mam tyle spraw na głowie ... No ale jestem i bardzo się z tego cieszę ;)


Ahhh .. Właśnie wróciłam z Paryża ! Było na prawdę super poza kilkoma małymi incydentami i fatalną organizacją opiekunów ... ;/ Ale poznałam trchę bliżej kilka osób i totalnie zmieniłam o nich zdanie ... ;O A sam Paryż świetny ! Dużo zwiedznia, więc wczesne pobudki ( ok. 5:30 - 6:00 ) i wracanie późno w nocy ( ok. 24, więc spać chodziliśmy koło 02:00 :D ) dały się we znaki. Historyczna część miasta mnie oczrowała ... Taka dbałość o najmniejsze szczegóły rzadko się zdarza. Każde drzewo ładnie obcięte, wszystkie rzeźby, które mijaliśmy perfekcyjnie wykończone. Z jednych zabytkowych budowli, które można powiedzieć, że powaliły mnie na kolana było Luwr. Z braku czasu nasz przystojny przedwodnik ze słodkim akcentem pokazał nam tylko kilka z ogromu dzieł, które się tam znajdowały, ale i tak zajęło nam to 2,5 godz. więc jednak żeby zwiedzić choć połowę trzeba spędzić tam cały dzień. W ostatnim dniu pojechaliśmy do EuroDisneylandu. Kiedy tylko minęłam bramę wejściową, poczułam się jak mała dziewczynka. Co zrobiło na mnie najwięsze wrażenie ? Oczywiście defilada postaci z bajek! Niestety nie byó mojej ulubionej - Belli, więc musiałam się zaowolić m.in. Śnieżką, Śpiącą królewną, Kubusiem Puchatkiem i Myszką Miki. Najlepsza kolejka ? Rakieta ! I nie zgadniecie kogo spotkałyśmy w kolejce do tej oto rakiety. Uwaga, uwaga ... chłopaka, który wyglądał jak idol nastolatek - Harry Styles ! Niestety nie udało nam się zrobić z nim zdjęcia, gdyż chyba się zawstydził i uciekł ;) Byłam bardzo zaskoczona zachowaniem kilku chłopaków. Ci, których nie podejrzewałabym o to, że rozmawialiby ze mną ( klasa Marcello :D Jego niestety nie było ;C ) Nawet zapamiętali moje imię ! ;d Spotkałam jednego z nich i się do mnie nawet przyznał przy innym kumplu :D Oczywiście panika " jak ja wtedy wyglądałam ? " :D


Troszkę się rozpisałam, ale tyle się teraz dzieje w mojej głowie ... :D


PS: Zdj. niestety nie mam, gdyż są u nauczyciela na komputerze :D


                                                                                 Całuję
                                                                                       Bella <3
                

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz