piątek, 4 maja 2012

Co w modzie piszczy ?







   Miałam pisać również o modzie, i troszkę mi się zapomniało ;D Jak pisałam w moich wcześniejszych postach, modne są pastelowe kolorki, ale również żywe kolory tęczy. Tzn. kanarkowy żółty, soczysty zielony, ognista czerwień, habrowy niebieski oraz truskawkowy róż. Dużo nastolatek nosi się także w różnego rodzaju dżinsowych spodenkach, kamizelkach, kurtakch itd. Modne są jeszcze rzemykowe bransoletki, wisiorki, pióra itp. Oto kilka propozycji ;)


Ten zestaw to świetne połączenie pastelowej zielonej koszuli i kanarkowo zółtej marynarki. Buty można spokojnie zmienić na wygodne balerinki.


 



Jeśli chodzi o dżins, mi bardzo podobają się poszarpane szorty i kamizelki z ćwiekami ;)



Jak dla mnie taka biżuteria to bomba ! Jeżeli ktoś nie chce lub nie może wydawać kasy, może spróbować swoich sił jako projektant i sam zrobić sobie takie cudeńka ;>



Najmodniejsze okulary w tym sezonie ? Oczywiście, że kocie ! Jest to świetny dodatek na lato, który doda wam troszkę charakteru ;]

 


No i na koniec znane Wam już bardzo dobrze warkocze w wersji luźnej ;)

Jeśli macie jakieś propozycje dajcie znać !

                           Całuje,
                                         Bella <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz